12 februari!


Gokväll :)   igår kväll blev aldrig att jag kom hem, för jag åkte hem till Maria direkt. Tittade på tv & myste! sen så kom Bella&Albin och hämtade mig, så vi åkte till skärhamn där tias och rikard och svensson var. :) sedan åkte vi hem till tias, och tittade på tv, och spleade kort och senare gick och la oss. 

I går var en väääldigt bra dag på göksäter får jag säga! jag hitta så jävla bra saker! lägger in bilder snart, jag köpte i alla fall tyg till min balklänning som min snälla moster ska göra :) kommer en bild på den med! :) 

Idag fyller pappsen år! fast han är inte hemma :(   han är ute och jobbar hela veckan ut så, :P
men nu ska jag kila vidare och prata med maria en sväng tror jag! puss på er!



 här är en av sakerna jag köpte :)  halsband som jag har letat överallt! och jag hittade den på göksäter!:O  en tunkia! :) gör fin på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0