23 februari

          Idag vaknade jag av att vi hade försovit oss, jag& mamma..   men jag hade en sån otrolig mensvärk& har fortfarande, så jag tog ledigt idag.   Mamma med, för hon är förskyld som en liten gris! haha,  nu försöker jag få mamma att åka någonstans, för jag är väldigt rastlös!   
I går var jag nere och mötte maria&fabian en sväng, åkte hem till Maria, väntade på Tias och senare åkte jag&tias hem och tittade på distare movie (?)   hahaha. så segfilm, fast jävligt rolig! haha!  I morgon och på onsdag är det gröna dagar i skolan, vet inte rikigt vad vi ska göra de dagarna men dougeboll ska vi ha iallafall och det suger! så jag får sovmorgon i morgon och på onsdag tror jag! haha gött för mig (:       Igår hade jag och tias   1 år och 4 månader.   mysigt!

Men nu ska jag tvätta mig och sminka mig och göra mig i orning för dagen!  skriver mera senare,    puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0