fredagskväll&lördagsförmiddag

      ska in i duschen nu strax, men tänkte jag måste skriva lite iallafall :) 

Igår var jag& tias i stenungsund, åkte bil ! haha,  först till wallhamn och sen till stenungsund! vi åkte in & fikade .. träffade linnea&sanna!  senare träffade vi linus också :)  körde iväg till någon skate affär, som linus tipsa om! så lämna vi av honom vid nösnäs, för han skulle till göteborg!   jag&tias åkte hem till tias, han åt.. senare åkte vi hem till mig& jag åt middag. :)   åkte ner till samuel, hämtade rebecca. sedan skulle samuel & dem lana, så vi åkte till skärhamn &  var lite överallt den kvällen! jo vi var ju hos svensson också en sväng.. sen sov jag&tias här hemma.. :)  

Nu ska jag duscha, i kväll blire kanske nati& linnea och emanuel & tias .. tias ska hämta mig nu snart, så jag måste skynda mig. vi ska köra samuel&daggen till stenungsund, för de ska till göteborg,så det tar bussen där ifrån istället!  

Puss hej, bloggar mer senare!    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0