mys!


JAG SAKNAR DIG SYSTER!   kom hem snart :'(   
 

idag var jag i skolan, åkte hem halv 12.  så åkte jag till skärhamn med mammsen, senare åkte vi hem och jag gjorde en omelett! gott,  åkte med bussen till stenungsund. där väntade Nathalie och Linnea :)   gick och fikade på espresso house och efter en stund så kom även malin :)   satt väl och fikade runt en timma, sedan gick vi runt&tittade i affärer.  Mysigt!  Vid 6 tiden åkte jag&malin&nathalie hem. Fast jag åkte till tias, :)  mysig dag!  

+ att jag behöver inte gå till skolan i morgon och det känns gött! 
det är dougebolltunering eller hur det stavas. så jag skiter i det,  ( :  
SOVA! gött,   (:     men nu ska jag snart se på plastikoprationer!        skriver mer i morgon,   puss! <3





Kommentarer
Postat av: Soffipropp

himla schnygg bild du har hittat på mig då=p...stackarn saknar du din storasyster så himlans mkt, jag har ju inte ens varit borta en månad...brukar ju vara borta längre när jag är i växjö ju. Ni får väl komma å hälsa på snart..pöss pöss från din bästaste storasyster!!

2009-02-24 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0