the helgen


5 kg nu!   Jag känner att piercingen inte är långt ifrån min naveln snart! haha, jag tror jag kanske kommer få det i födelesedags present! inte alls långt kvar till min födelesedag nu, och min syster är inte hemma detta året heller ! 
 
I helgen har jag sööööftat egenom totalt!  I fredags var jag hemma först, åt och sånt. sen skulle jag ta mopeden ner till samuel, men då såklart så ramlar jag!    shet säger jag bara, aldrig varit så skakis!  men som tur var så åkte jag bara ner för backen och gasade inte eller något, utan skulle bara bromsa lite, men då sladda jag så jag tappa kontrollen istället! haha.   jag är sååå skillad! Men iallafall, så kom jag hem till samuel, där var joakim & mathias &samuel. :)   så skulle vi vänta på ras-mus och axel.     så åkte vi ner till stansvik och sladda (H)    hahahahaha! jävligt roligt vare, jag åkte med axel i epan och titta på när dom andra frös! sen åkte vi hem till samuel för Kicki hade kommit dit, så vi tittade på en skräckfilm,  gör äcklig :S   typ nåt    down of the dawn eller nått :S   ganska bra för att vara skräck! haha.  Jag & mathias sov hemma hos mig ifredags också.

I lördags hade jag göörtråkigt och mathias åkte hem väldigt tidigt för han skulle greja med bilen och plugga. men iaf, det hände en del här hemma, så jag bestämde mig för att åka till Johanna på klädesholmen! Där var Josefine och Johanna och Johannas stört sköna morsa! hahahahaha, gu' va vi garva!    men efter vi hade varit hos johanna, så skulle dom till en kille och titta på film, så jag åkte till skärhamn, till rebecca.  Där var Linus, Robin, Anna och Becca :)     trevlig kväll!   spelade alias och det var ju roligast senare när killarna hade gått och tjejskitsnacket började! hahahahaha.    får göras om!   Och idag har jag inte gjort ett piss kan jag lova,  Jennifer Norrhamn  / norrhamn.blogg.se    ska hjälpa mig lite, det är därför jag inte har skrivit på länge. för jag vill ha iorning bloggen först, men jag lovar att skriva mer i veckan!    PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0