today



Jag följde Jennifer Norrhamns råd inatt och idag..     låg med blött hår och flätor! Funkade skit bra! 
Håret var perfekt hela dagen lång!  myckeet bra, ska göras om tills i morgon! :D
 




Köpte ny tröja på Lindex för 149 :-  mycket värt!   
och byxorna köpte jag för en vecka sedan på lindex också.  för 400 kr!  

  Varit i Stenungsund med mammsen, gör bra dag!  tittade i affärer, provade hundra tals! haha.
      mamma ville inte vara på shoppinghumör men blev det ändå!   kom hem, satt vid datorn.. åkte ner till Maria en sväng.

Nu halv 10 stekte jag en omelett, & tittade på väärsta äckliga&konstiga filmen! :O    
Men nu ska jag gå& nanna! För jag ska till skolan i morgon hade jag tänkt. Vi har gröna dagar i skolan nu, så inget plugg. Känns väldigt gött!   Ha det bra, jag skriver mer i morgon!  Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0