under veckan

Sitter i skolan och har typ ingen lektion, sitter vid datornerna allihopas. Sorry att jag inte har lagt in några bilder eller skrivit på länge. Men bloggen har hackat som fan! :(   Var och provade balklänningen igår, det är moster som gör den. men den satt sådär så hon ska göra om den igen.   17 april är det vårfest/bal! kom dit! > Bleketskolan :)  Var i göteborg i lördags, med samuel och kicki och mathias. :)   tittade i affärer, och åt och gick på bio, :D gud så konstigt folk det finns i världen alltså, vet inte hur många vi såg som var bäng. det är verkligen sorligt att se..  men men, i fredags så var jag hemma hos Emma :)  hon hade fest och massa goa folk var där, sen blev det för mycket så klart. Någon sprutade in tårgas eller nått.. så alla kunde knappt andas.  segt! men det var en gör bra fest ändå :)  

föresten, så har jag sökt sommarjobb som fan nu :> eller igår .. på gina tricot, polarn' & pyret och expresso house. jag tror jag kanske kommer få det på expresso house för min brors flickvän är plats chef där. :D gött somfan kan jag lova! hoppas jag får ett sommarjobb, måste ha pengar till turkiet resan i sommar!    otroligt roligt vi kommer ha bbys!! :D




Kommentarer
Postat av: Soffipropp

du är ju inte snabb direkt...jag har faktiskt lite tråkigt här ibland å då vill jag kunna läsa om vad du har haft för dig....men det händer ju inte sådär jättemkt i denna bloggen =) Pöss pöss från din favoritsyster

2009-02-22 @ 00:01:17
Postat av: Anonym

nu har jag skrivit lite, och det är en förklaring på det nyaste skrivit!

2009-02-22 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0