14 juni!

Okej nu börjar jag igen! :D


nu är jag hemma hos emma, vi har åkt båt förut.. jävlar vad det gick sjö! :O
Sjukt rädd jag var, inte gött. men det gick bra iallafall.
Åkte till marstrand en sväng, med favotjejerna!
De åt hamburgare, jag drack cola :) vi chilla som fan.
sen åkte jag hem till emma efter det, lämnade mopeden där och sen kom pappagöran och hämtade oss!
Så vi åkte hem till rebecca :)   färgade beccas hår och myste lite!


åkte tillbaka till rönnäg, och nu sitter vi här hemma hos emma!:D
Hon är ensam, så vi har chillat sönder här :>  men nu ska jag snart dra mig hemmåt tror jag allt, är ju sista dagen i skolan imorgon.. måste dit och lämna lite böcker.
Sen blire fest på kvällen med hela skolan i orust! jag längtar ! :)
Hoppas på en bra dag/ kväll, vi ses där


/ wibby

Kommentarer
Postat av: Anonym

cleeant :-D

2009-06-14 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0