15 juni, stress!

Nej, gud nu får jag springa! Jag måste börja göra i orning mig snabbt som attan!
Jag ska vara vid skolan, om en och en halv timma!
Skriva lite hinner jag väl med,  jo jag och Sofia och Oskar var nyss i stenungsund!

Skulle handla avslutningskläder, men det blev en grymt fresh " tyg jacka" istället, får ta något som jag har här hemma!
Men jackan är jag grymt nöjd med, har letat efter en sådan i åratal känns det som, lovley. eller vad säger du anna? ;)

Nu får jag börja sminka mig, vad ska jag ha på mig? åh, ångest!
Hoppas ni får en fri stresskväll, vilket inte jag kommer få nu dessa timmar känns det som!
Menmen, det är bara att hugga och stå i. 

Vi hörs när jag kommer hem, fast då är klockan vid 1 tiden, så jag bloggar nog mer i morgon! kanske kastar in ett till innan jag åker, så får ni se hur jag ser ut.. annars tar jag kort på mig, och lägger ut i morgon.

Hör av er! puss

Här är jag och systersofia på julafton hos farmor!


Kommentarer
Postat av: melinda



RÖSTA PÅ MIG här!;

http://byjoanna.blogg.se/



vore riktigt snällt faktiskt. PUSS:*

2009-07-19 @ 18:19:04
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0