Kändismammorna trash / wonderful!

Nu ska jag vara elak, och snäll!


Kändismammor, är kvällens samtalsämne i mitt huvud!
Såg på msn öppnarsida " snyggaste kändismammorna"

De har inte mycket att skriva om egentligen, de där stora nyheterna! men visst, jag gör på jag med!
Jag vet att ni gillare.


Jag tänkte också skriva om kändismammorna en snabbis faktiskt..
de som skaffar barn för att få uppmärksamhet och de som verkligen vill ha barn?
Hur är det egentligen.. jag tror iallafall!


  Jordan Pric, är bara fööör mycket! Porrstjärna, man som ser ut som någon ifrån beverly hills med backslick, för mycket 80-90tal där hörrödudu. En mamma, jag kan inte se henne som en mamma för 50 öre!
Ser ut som trash, roligt att ha en mamma sen när man börjar typ 4-5 ..
" Jag såg att min pappa titta i en tidning där din mamma var naken " ungefär, stackars unge säger jag bara!
Man ska inte skaffa unge, om man inte kan ta hand om sitt egna liv för det första!


     Victoria Beckham

Hur orkar hon? jag förstår mig inte på henne heller, flyttar runt med sina ungar hejvilt. Hur kan en unge få ett tryckt och säkert liv om familjen typ sprittlas, sen ihop igen!
Ni har pengarna, skaffa er ett hus där ni trivs vafan!  Nu ska posh och ungarna flytta till Italien? utan pappa?
Whaat?




    Linda Rosing, dokusåpan herself! Jag säger bara en sak, jag skulle skämmas om jag hade henne till morsa! Ligger och hånglar med en 19 åring i tv? Kul för hennes dotter som är 13?


  (Y)

De mammorna jag hyllar är christina och Jennifer! Där har vi grymmaste mammorna i kändisvärlden iallafall!
Vuxna och ordentliga människor, som kan uppfostra sina barn rätt, inte några som springer runt och vill ha uppmärksamhet hela jävla tiden. När de fick sina ungar, tar de de lungt och man hör inte så mycket om det!
Come back vill vi ha, men inte än på ett tag. Ungarna först fö'fan!



    (Y)





/ - wibby

Kommentarer
Postat av: Siri

hehe, kul inlägg :D / Siri

2009-08-04 @ 12:23:45
URL: http://hagasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0