5 mars torsdag

Oh yes, jag vet att jag har varit seg med bloggningen! Måste skärpa till mig, 

i torsdags så var jag&ma'm och shoppade i stenungsund!
efter vi hade shoppat, så åkte vi hem till kusinerna, för evelina fyllde år!  
Mysigt där med!  Så åkte jag hem senare, eller ma'm släppte mig vid affären, så kom tias&samuel och hämtade mig, så åkte vi ner och dem skulle äta pizza. då kom robin& becca& linus och hämtade mig, så vi åkte till stenungsund på kvällen, sen hem till fabian en sväng, och sen skärhamn och shit vart vi skulle visste vi ju inte! haha,  
grattis till robin som fått körkort! :) <3
men här kommer grejerna jag köpte!



29 :-  PÅ GINA,  helt otroligt!    den svarta toppen / spets.




129:- på cubus!   ha under mina klackisar!   mycket snyggt får jag allt säga (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0