emma <3

     
                                                                              ~ v  Tisdag! v  ~




Skolan idag, inte så roligt!
Håltimma i 2 timmar, inte så roligt heller. Men jag fick i allafall reda på att jag fick VG på islamprovet!
Det gjorde dagen lite bättre det med, (:  Mamma var ledig idag också,  så vi åt middag ochsådär (:
Imorgon ska jag& min älsklings anna stå i kiosken i skolan!   aSSgött,   <3
Men nu ska jag snart ner till emma och sitta och snacka tror jag, nere vid bryggan och sola lite hihi. så gott väder ute nu, så måste utnyttja det ordentligt! :D    men nu ska jag raka bena, och sen ska jag nog dra mig neråt.   
men jag bloggar nog mera senare,    puss!




 

/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0