Hos Ämil igen D:

Nu sitter jag hemma hos ämil, och dem ser på skräckfilm. usch, jag vill inte se!
Bug eller vad den heter,

Mamma
gjorde hemma gjord pizza förut! så jävla go :D
loove it, (: myspys middag med mamma och pappa och erik och william.
Senare skjutsade Erik ner mig till Emma, och vi tittade lite på Melodifestvialen. Vem tycker ni ska vinna? :D
eller vem tyckte ni skulle vunnit istället för oprasångerskan?  :)     Men i alla fall så kom Emmas mamma och hennes kille daniel hem.. så Daniel skjutaste mig och Emma till emil :),  så nu sitter vi här. jag framför datorn och gör bara massa trams och dem tittar på film..
go lördags kväll faktiskt, goa folket att umgås med också :) hihi...

men nu ska jag väl göra något annat. titta på den läskiga filmen eller något. haha

men ni får ha det super! så bloggar jag säkert mer senare, eller imorgon!  Puuuss på er

/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0