Igår / den 16 mars

Igår var vi lediga ifrån skolan! sköönt,  så jag åkte in med maria till stenungsund.. träffade linnea storm&nathalie andersson,  mysigfika vi hade igår allt. (L)   så vi shoppade och tittade i affärer hela dagen med bruttorna, <3
så köpte jag present till mammsen som fyller år på fredag! gör bra presenter tycker jag allt, att jag hitta! :)
Så åkte vi hem därifrån,  så hoppa alice på bussen hemmåt.  för hon skulle med maria hem, så jag hoppa också av där. 
Och gick hem till moa, och där var axel också (: så vi såg på någon konstig film typ " sexdrive (?) " men så kom min bror och hämtade mig senare, så senare var jag bara hemma!
Vad gjorde ni igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0