pluggpluggplugg

      

pluggpluggplugg känns det som nu. åh jag hade 2 goa prov idag,  - not - men det gick lagom bra iallafall.   :)   vill komma bort till värmen nu! skulle inte suttit heela fel faktiskt,  <3

Fikade med Linnea Storm&Natalie Andersson idag,  babes! :)    tittade lite i affärer som vanligt, haha. köpte riskakor och pratade! treevlig dag flickor.. <3    
Senare åkte jag hem till tias och var på kalas för tias storebror Johan, som nyss varit nere&gottat sig i solen i 2 månader i Thailand! :(   haha, så mycket han varit med om! sheait.     nyss så körde tias hem mig, och nyss såg jag på mia&klara och åt fruktsallad!  mycket gott :>
 
Men nu ska jag gå&lägga mig i huvudvärkens värld.. inte gött att somna med huvudvärk alltså, men måste vila mig..    igår pluggade jag hela dagen& var uppe på wallhamn på kvällen, med becca carl tias!    pluggade där med och becca hjälpte mig!   trevlig kväll det med, roligt att något händer och man inte bara sitter still och gör läxorna typ.    men nu ska jag sova, klockan är redan snart halv 12! otroligt vad dagen&kvällen försvinner.   
men bloggar mer i morgon,   puss&sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0