soffväder

Nu har jag vaknat efter en natt på soffan.  Var hemma hos Icka igår, och umgicks med emma, ämil, mathe, david och icka :) 
trevlig kväll tycker jag allt, :) 
Senare vid halv 11 kom Robin & hämtade mig och vi åkte bilen lite, hälsade på min sjuka stackars pojkvän.. som ligger i feber.  inte gött :(<3  krya på dig sötnos.
I allafall i robins bil var Linus och Fabian också med, senare hämtade vi Emma också :)  Så åkte vi till Rönnäng och träffade Maria & Fabian en sväng om, sen körde robin hem mig och jag la mig på soffan vid halv 1 på natten och tittade på Ghost,  såååå bra! :D  somnade där, och vaknade i morse! Nu sitter jag här och känner för att vara hemma ikväll och ta det lugnt med familjen, men ändå det är lördag :( men finns inget annat att göra så, mamma ska göra egen pizza och gott :)  
Men vad ska ni hitta på ikväll ? 
usch, vilket väder det är ute alltså. fyfan :( blir riktigt myspysig och vill bara ligga och titta på tv hela dagen med en fet godispåse och en bra film känns det som..

Nu är det bestämt att vi åker av slutet av april! GÖTT :D




/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0