stenungsund för hela slanten, igår alltså.

  anna är så hilmans söt! :) haha, <3

( bild tagen i fredags 6 / 3 - 09  ) 

Nu sitter jag och lyssnar på min&emils låt! haha, men at work - down under ;) 
väntar på att tias och hans kompisar ska komma hit& hämta dig. så jag kan få köpa nått varmt och gott.
vi ska väl antagligen ut och sladda med bilen -.-  tröök. men bättre än att sitta här hemma helt ensam iallafall.
jag känner mig typ sjuk .. :(  trodde det hade gått över, men fuck no! känner mig helt nere och fryser hela tiden :(!  
inte kuuul!

Nationella prov i morgon,
  inte gött! engelska nationella, hoppas fan att det går bra!  saknar emil & emil & mathe kan jag ju erkänna! men lillemil den bajen ska ju till lund i helgen. 

Helgen, hoppas på något skoj iallafall :) känner för att dansa mig egenom den faktiskt!
+ att vi är lediga på måndag, huuur skönt som helst. fast jag har varit ledig hela veckan typ, utan idag och i morgon!
idag gick jag ifrån skolan 12, för vi hade bara cepeengelska och idrott.. idrotten kan jag inte vara med på, för jag är förskyld, och på cepeengelskan så skulle vi se på film.. och då skulle jag fått gå hem :(  så jag hann med bussen, :)
åkte till mamma och sola, yes! nu sitter jag här och hostar som en galning.

Igår var jag i stenungsund med maria :) vi fikade, och träffade på AK & Frida, åkte med bussen hem till maria,
var hos henne, så kom linus och robin en sväng, men åkte igen.. och då kom Fabian :)  gjorde min läxa där och grejer (:
så kom tias och var med oss en stund, men senare körde tias hem mig och sig själv  haha, <3 

/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0