tack <3


Förlåt för att jag aldrig skrev igår men det blev så mycket& jag hann aldrig!

Har ni sett hur fint jag har fått det?!  :D  bilderna på mig& sanne och bilderna på mig !   skit fint verkligen, tack så mycket jennifer!    besök hennes blogg.. riktigt bra!     norrhamn.blogg.se!
Igår hämtade tias mig & vi åkte och hämtade hans föräldras kompisar och släppte dom hemma hos tias föräldrar!
vi körde runt som jävla dårar! vi åkte till carl och becca!    mysigt, vi åkte hem till axel och vi körde folk till korvboa!
irreterande var dem sista 3 timmarna, otroligt va folk kan bete sig när de är fulla, uyh!    jag&tias kom inte hem förens vid halv 3 på natten! seeegt.

idag har jag&mamma bara soooftat hela dagen lång, nu ska min bror snart flytta.  han är och tittar på tv idag!
när han flyttar ut är det dags att göra ett hål i väggen, så jag kan få ett större rum!   jag lovar, att jag ska göra det! så pappa kan få någonting gjort någon jävla gång -.-!

nu är klockan redan halv sex! otroligt va tiden har gått ifrån mig idag, fast jag sov ju till klockan halv 2 också! (A) 
men idag ska jag på bio med tias, becca& carl iallafall! MYSIGT,  så nu ska jag göra i orning mig och vänta på att tias hämtar mig!

Puss, bloggar mer senare.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0