top model





Jag är  sjuk och jag vill inte vara sjuk längre. det suger! ont i halsen, mår baajs på morgonen och orkar inte!
Men det blir bättre efter en stund, på eftermiddagen har man inte lika ont i halsen.. jag måste ta det lugnt alltså. :(
Idag vaknade jag av tias hoppade över mig i sängen, och pussade mig på kinden, för att han skulle åka till skolan.
ingen skola för mig idag, hade bara 2 lektioner, så mamma sa att jag kan skita i den och vila upp mig istället.

Vid åtta gjorde jag en omelette och drack smootie. gott, har legat och tittat på top model hela morgonen!
nu sitter jag här och ska nog gå och lägga mig i soffan ganska snart igen, för jag känner att jag börjar bli lite yr.
men vid halv 3 ska jag nog ta bussen om jag orkar, och åka in till stenungsund och fika lite. med nati och linnea storm (?) och maria tror jag det blir! ..  Kan inte förstå varför man mår så mycket bättre av frisk luft och bra människor?! :)
men ni får ha det så bra idag, så bloggar jag nog mer ikväll.

/ - wibby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0