thaien

Igår var jag först hemma och slappade, så kom tias vid 7 och hämtade mig, så åkte vi till skärhamn city.
Tias släppte av mig vid thaien, för han skulle hem & äta. så jag gick in, och där var mathe, emil, johan, lillemil! 
satt och pratade typ i 2 timmar, så kom tias igen.  Vi gick in till lillens lägenhet som emil hade fått lånat för att lillen var i borås!

satt där en stund, men åkte vidare jag&tias till axel. där var joakim, christian, en otroligt full jajjdi, en albert, axel, korvrobin och maria!  så bestämde vi oss för att åka till mc donalds&äta, jag och korv och maria och jajjdi och albert, dem andra åkte till ph.   Sen efter en lång stund på mc donalds, när jajjdi hade beställt 2 big mac menyer, och ätit upp dom. + lyckads hälla ut en hel cola på golvet, så åkte vi till skärhamn igen. Korv släppte av jajjdi&albert, vi fortsatte till lillen. där blev vi attakerade av denna mathias jacobsson, som skulle daska mig i huvudet med sin jävla snopp:(   och lillemil som visade pungen hela tiden... otroligkväll!  jag&maria flytte där ifrån, och tias kom och hämtade oss... joakim&christian var med, så vi åkte till rönnäng, och var i kårevik vid 12.00 ..  hahahahaha. fan vad jag garva då.. christian orkade inte röka själv ens, så han skulle ringa sin mamma :  Mammaa, röök min cigg dåååååå  HAHAHAHAHAH, ochså fortsatte det. vi höll på att döö.  

efter en stund, så åkte vi hem iaf, tias och jag la oss precis. & då är klockan 1 på natten.. trötta var vi, men då ringer så klart telefonen.. då var det en väldigt full svensson, som ville bli hämtad.... Han var utanför kållekärr. så vi hämtade han, men då var det 5 andra som också ville åka med, så vi fick köra två gånger (Y)   Tias tjänade 200 kronor på dethära! hahaha,     men jag sov gott efter det ialla fall!



  snyggmathe!






 

min loverboy eeeemil (L) <3333






och min älsklings lillemil! hahahahahaha. även kallad,  pungen.. + pippi!


/ -  wibby

Kommentarer
Postat av: maria förfan:D ähäh

mammaråååå. gå och kissa för mig dåååå??? hahahahah. <3

2009-03-09 @ 01:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0