Amanda&Maria, för hela slanten!


                                                                         >> v - Söndag - v <<



Varit hemma typ hela dagen, slappat! Men vid 5 så åt vi, och sen körde pappa ner mig till Ica för att köpa hostmedecin!
Jag somnade på soffan i natt igen, haha. så otroligt go soffa det där alltså ;D
Jo, men iallafall, så var det så himla bra väder! 
jag gick till rönnängs skola & träffade Amanda, Maria. Men så kom Carl, Albin, Katrin& Andre en sväng också (:   men sen åkte dem igen, så det var bara jag och manda och mia kvar (:
Vi satt typ ute där och åt godis och snacka i 2-3 timmar. Gött! :D  sen när det blev mörkt gick vi hem till maria, satt och snackade där med.. och åt kanelbullar! goooooott men så kom min bror & hämtade mig..
nu sitter jag här & pratar med min älsklingboy som är så sjuk :( <3

 



/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0