10 maj

Hej bloggen :) 
Hur är det med er?


just nu sitter jag vid datorn och bara chillar fett. Min pojk åkte hem nyss, han har sovit här inatt..
Igår så fyllde Samuel 18, så vi var med han och kicki hela dagen lång :) mysigt, tittade på en hemsk film med samuels familj, eller hans pappa, lillebror och deras farmor :) Farmor hade rätt under hela filmens gång! heelt öötröligt
. haha <3

Jo, men vi var hemma hos samuel på dagen, sen tittade på film och sen åkte vi med ullen till skärhamn.. var inga folk där, så vi åkte vidare till Axels sommarstuga :) där var maria, fabian, joakim och axel :) spelade kort och tittade på film gjorde vi. det var rätt soft det med, men sen åkte vi hemmåt, för jag och Kicki var så förbaskat hungriga .. :)
Var hemma vid 12 tiden,

GISSA VART JAG SKA I MORGON? :D Beyonce konser!
Fyfan va jag längtar, ååhh :D

men nu ska jag ut och söfta med mamma i solen en stund tror jag,
men jag bloggar mer senare,   puss!



/- wibby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0