13 maj

Guuuuu va bra hon var.
kvinna!  mhm-m!

En underbar konser, jag skulle lätt kunna gå igen! ohyes.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska  ha gjort klart middagen, för jag är vrålhungrig!
Sen ska jag ner till Emma, göra läxan med tjejen.
Sen hem igen, för jag har inte varit i skolan idag, för jag skrek av min röst i måndags.
+ att jag blivit förskyld, som jag trodde var allegrin. men nejdå, det är en go vårförskylning! muma!
Svettas som en gris och mysigt.  Just nu sitter jag och lyssnar på min älskade beyonce, like i do all day.
Mina gratis sms går ut i morn :( det suger rätt hårt.


Men vi hörs senare, kommentera mera! ;O

pöss   

/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0