18 maj

Today har jag och anna varit super duktiga och gjort läxan hemma hos anna!
Ovärd skoldag iallafall, dom tre sista lektionerna var inställda. Så jag hade bara 4 korta lektioner idag, ganska soft egentligen.. men slappt av lärarna.. det är liksom, 16 dagar kvar? Innan vi slutar, jag måste bara bli klar med allt!

Jo, men jag följde med anna hem och gjorde ett arbete om kvinnor i islam!
det gick väl bra, men fick inte med så mycket.. så det blir nog bara ett g på det :(
Nu är klockan 19.08, och jag sitter och väntar på min bubbe!
Måste plugga engelska också, 20 glosor ska in i huvudet.. he-he
får väl se hur det går.

Vad har ni för betyg och vad har ni haft för er idag?

Men jag skriver väl mer i morgon, ni får ha en supermysigkväll och så hörs vi!


/ - wibby

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

skriv något nytt någon gång människa!!!!!!

2009-05-26 @ 13:30:41
URL: http://dwell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack sofia! Indeedar stenhårt.

2009-05-27 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0