7 maj -09

Hej min små sötungar!

Just nu är jag hemma hos Emma Jentown! Med min thias, och väntar på att åka till skärhamn och hämta emmas mathias!
  

Alla är och skiter, för tillfället. och här sitter jag i emmas kök och skriver! haha, mys!

Idag har jag varit i skolan och gjort svenska prov, som gick skit bra. duktigalisa, yey!
Men en dålig sak hände ju såklart också, att jag fick ett "kärleksbrev" i från min svenska fröken eva.. eller det var så hon påstog att det var..  men det var ju ett brev där det stog : Lisa arvidsson,  når inte fram till målen i idrott och hälsa!
men shit, åh. men det är ganska enkelt att jobba upp... måste skärpa mig och vara med och vara ombyt nu!

men nu ska jag fråga mina älskade snorungar om dom är klara snart, jag hör emma gå ner för trappan nu iallafall..

Men jag kanske skriver mer i morgon, eller i kväll!











/ - wibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0