Gillar & Dissar listan

GILLAR OCH DISSAR LISTAN


GILLAR LISTAN :


Beyonce:
Tycker det är grymt bra att det kommer kända utlänska artister hit. Få flera hit, 50 cent och brittan skulle ju inte suttit helt fel!


Sol: Man blir på så himlans bra humör, nu dom här sista dagarna som har varit soliga igenom. mycket + ifrån min sida.


Blogg : Jag gillar/ dissar att läsa om andras liv, hur dem lever och hur det känns över världens gång ungefär. Väldigt intressant nu.. det är nog det mesta jag gör på dagarna. :)




DISSAR LISTAN:





Extrema fjortisar explorderar på deras bloggar: Patetiskt, men ändå jävligt roligt. :D säger att dom skriver om så himla bra saker, om barna i afrika typ. Dom skriver ändå bara om hur de ser ut, och vart de har solat i vilket solaruim och hur dom är ute med sina kompisar och är på stureplan typ. Shait, något roligare i sitt liv finns det väl. Men okej, det är underhållande att sitta och titta på deras bilder, där de sätter upp tuttarna vid halsen och tror att de är 20 år, när det i verkligheten är 13 år. Dissar extremt är något jag gör.


Regn och åska: buuurr!, jag ryser av bara tanken. är det något jag inte tycker om är det åskan och blixtrar... det gör mig riktigt rädd faktiskt. jag vet inte varför, men jag får en speciell känsla i kroppen varenda gång det börjar.. usch!  och regn kan vara mysigt, men just nu vill jag ha vår och sommar! inget regn och rusk.. det har det varit tillräckligt.. nu vill jag ha fint och soligt väder i Sverige!


Västtrafik: Att de inte har mer busstider! suger riktigt hårt faktiskt, på kvällarna speciellt! på vardagarna borde iallafall 2 nattbussar gå tycker jag allt. dom går ju till stenungsund ifrån göteborg, varför inte till tjörn och orust? fusk! Usch på västtrafik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0